porady dla Pacjentów

Przewodnik dla Pacjenta

Chcąc zapewnić możliwie efektywną współpracę pomiędzy naszą praktyką, a Pacjentem, zapraszamy do zapoznania się z naszym Przewodnikiem dla Pacjenta.

Znajdziecie w nim Państwo przydatne informacje dotyczące wizyty w naszej praktyce, taki jak warunki gwarancji, informacje o opiece pozabiegowej, formy płatności i inne przydatne informacje.

System przypominania o wizycie w gabinecie

Nasi Pacjenci bardzo pozytywnie oceniają nasz system przypominania o nadchodzących wizytach w Gabinecie.

W dniu poprzedzającym umówiony termin wizyty, nasza Rejestracja skontaktuje się z Państwem telefonicznie w celu potwierdzenia planowanej wizyty. 

W przypadku braku możliwości kontaktu telefonicznego, wysyłamy również wiadomość SMS z prośbą o potwierdzenie spotkania.

Bardzo ważnym elementem naszej współpracy z Pacjentami jest wzajemny szacunek. System przypominania wizyt spełnia role zarówno przypomnienia dla Państwa jak i pozwala naszym Lekarzom przyjąć Pacjentów znajdujących się na liście osób oczekujących.

W przypadku braku kontaktu, nasza Rejestracja będzie próbowała się skontaktować z Państwem jeszcze kilkukrotnie. Jeżeli jednak nie uda nam się potwierdzić terminu wizyty, zastrzegamy sobie prawo do zaproponowania terminu innemu Pacjentowi.

Dokładamy wszelkich starań, aby sprostać Państwa oczekiwaniom, jednocześnie bardzo zależy nam na Państwa zaufaniu i zrozumieniu. Leczenie wymaga sumienności i opiera się na wspólnej odpowiedzialności Pacjenta i Lekarza, dlatego staramy się unikać sytuacji związanych z notorycznym odwoływaniem wizyt przez Pacjentów – wykluczając oczywiście sytuacje losowe.

W przypadku Pacjentów, którzy notorycznie odwołują wizytę bez minimum 24-godzinnego wyprzedzenia, zastrzegamy sobie prawo do pobrania zadatku w wysokości 100 PLN podczas kolejnej rezerwacji wizyty. W momencie, gdy Pacjent pojawia się w gabinecie zgodnie ze zrobioną przez siebie rezerwacją, kwota zadatku jest przyjmowana na poczet płatności za wizytę. W przypadku niestawienia się na wizytę lub jej odwołania w ostatniej chwili, zadatek jest traktowany jako opłata za rezerwację terminu.

Zastrzegamy sobie prawo również do pobrania zadatku w przypadku rezerwacji wizyt wielogodzinnych (np. skomplikowane zabiegi chirurgiczne), a także przed rezerwacją na zabieg implantacji (co zawsze wiąże się z zamówieniem odpowiednich preparatów i zorganizowaniem zespołu Asystentek i Lekarzy). Wysokość zaliczki na poczet zabiegu chirurgicznego ustalana jest indywidualnie z Lekarzem prowadzącym.

Opieka pozabiegowa

Opieka pozabiegowa jest dla nas równie istotna, co Państwa komfort w trakcie samej wizyty. Dlatego po niektórych zabiegach, np. zabiegu chirurgicznym, implantologicznym, wybielania zębów, a także w przypadku, kiedy zabieg był dla Pacjenta trudny, nasza Rejestracja skontaktuje się z Państwem aby upewnić się co do Państwa samopoczucia. Służymy również pomocą w razie pojawienia się dodatkowych pytań, które zostaną przekazane do lekarza prowadzącego. 

 W przypadku ewentualnych problemów, zapewniamy priorytetowe umówienie wizyty kontrolnej.

Formy płatności
Chcąc ułatwić Państwu rozliczenia akceptujemy następujące formy płatności:
  • gotówką,
  • kartą płatniczą (VISA, MasterCard, Maestro),
  • kartą kredytową,
  • przelewem bankowym.
Nasz gabinet współpracuje z firmą MediRaty, co umożliwia również Państwu sfinansowania kosztów leczenia na atrakcyjnych warunkach – kalkulator rat dedykowany dla Pacjentów naszego gabinetu znajduje się pod tym linkiem: https://www.mediraty.pl/formularz/index.php?klinikain=4585. Więcej informacji mogą Państwo również uzyskać w Recepcji.

 

Na życzenie Pacjenta wystawiamy dodatkowo rachunek imienny.
Warunki gwarancji

Zabiegi w naszym Gabinecie są objęte bezpłatnym okresem gwarancji. Odpowiadamy w pełni za jakość naszej pracy, dlatego w przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów, wszystkie poprawki zostaną wprowadzone bezpłatnie.

Okres gwarancji dla wybranych prac:

  • wypełnienia – 3 lata,
  • stałe uzupełnienia protetyczne (korony, mosty) – 5 lat,
  • protezy częściowe i całkowite – 3 lata.

Warunkiem skorzystania z gwarancji jest realizowanie regularnych wizyt kontrolnych, na których lekarz kontroluje stan wykonanych prac i ogólne zdrowie jamy ustnej oraz przestrzeganie wszyskich zaleceń. Wizyty kontrolne odbywają się co 6 miesięcy, chyba, że lekarz prowadzący zaleci inny interwał. Wychodząc naprzeciw Państwa potrzebom, w przypadku braku możliwości zrealizowania wizyty kontrolnej z przyczyn losowych (wyjazd, choroba etc.), gwarancja zostaje zachowana, jeśli Pacjent przed upływem terminu wizyty kontrolnej uzgodni z naszym gabinetem jej nowy termin.

Wyłączone z gwarancji są:

  • prace tymczasowe i prace wymagające podścielania,
  • prace, które zostały wykonane na wyraźne życzenie Pacjenta, pomimo istniejących przeciwskazań,
  • prace, przy wykonywaniu których Pacjent został poinformowany o ograniczonej gwarancji lub jej braku,
  • wypełnienia, po których następuje konieczność przeprowadzenia leczenia kanałowego,
  • prace, których uszkodzenie jest wynikiem nieszczęśliwego wypadku,
  • prace u Pacjentów cierpiących na schorzenia mające bezpośredni, negatywny wpływ na układ żujący (m.in. cukrzyca, padaczka, osteoporoza).
Leczenie zębów na raty Milicz.